Waarom Occasionfoto?

Een foto is toch een foto? Wat veel autobedrijven zich niet realiseren is dat de advertenties samen hun online showroom zijn, een visitekaartje voor het bedrijf. Er wordt veel zorg gestoken in de fysieke showroom, de ontvangst, presentatie en de auto's.  Hetzelfde zou eigenlijk moeten gelden voor de online showroom. Consumenten oriënteren zich steeds steeds vaker online, daarbij lezen ze in eerste instantie niet, ze browsen slechts door de advertenties. Mensen verwerken beeld zo’n 60.000x sneller dan tekst. Hoe vaak komt het wel niet voor dat een consument naar iets vraagt wat al in de advertentietekst staat vermeld?


Hoe belangrijk goede foto’s in advertenties zijn wordt duidelijk onderstreept door de grootste online aanbieders van autoadvertenties: Marktplaats en Autoscout24. Hoe je een advertentie het beste kan opbouwen zodat deze zo goed mogelijk presteert doet Marktplaats constant onderzoek naar. Zodoende neem ik mijn foto’s zoveel mogelijk volgens de adviezen van Marktplaats zodat jouw advertenties zo goed mogelijk gaan presteren.


Ik zie het constant, autobedrijven die slechte foto’s in hun advertenties gebruiken. Hiermee kan ik jullie helpen, door korte trainingen te geven op locatie, of door het werk volledig uit handen te nemen. De trainingen duren over het algemeen 2-3 uur en zijn interactief waarbij ik de verantwoordelijke voor jouw foto's ga helpen de kwaliteit omhoog te brengen. Denk hierbij aan het trainen de basisbeginselen van fotografie, compositie, gebruik van licht en nabewerking. Hierbij denk ik graag met jullie mee en weet ik zeker dat ik de prestaties en zichtbaarheid van je advertenties kan verbeteren. Ben je benieuwd naar wat ik voor je kan betekenen? Neem dan contact met me op door te bellen of het contactformulier te gebruiken.